(RO): În cadrul mobilității mixte de la Universitatea din Calabria cu tema”Digitization and Its Social and Economic Impacts”, care s-a desfășurat în luna septembrie 2024, au participat grupuri de studenți și cadre didactice de la Universitatea din Calabria, Academia de Studii Economice din București, Universitatea Artois din Franța și Fontys University of Applied Sciences, Olanda. Activitățile de predare-învățare-evaluare au avut loc într-un cadru multidisciplinar, axându-se pe aspecte precum comunicarea interculturală în diverse contexte academice și profesionale, impactul economico-social al digitalizării, crearea și elaborarea unui plan de afaceri și utilizarea limbajelor specializate pentru prezentarea planului de afaceri și promovarea serviciilor oferite. Studenții au avut oportunitatea să colaboreze în echipe multiculturale pentru realizarea unui proiect bazat pe informațiile oferite în programul de predare. Au fost folosite strategii și metode de predare variate pentru a facilita medierea multilingvă, necesară pentru un schimb eficient de idei între studenți cu profiluri și experiențe socio-culturale diverse.
(EN): Blended Mobility – University of Calabria
As part of the blended mobility program at the University of Calabria, themed “Digitization and Its Social and Economic Impacts,” held in September 2024, groups of students and teaching staff participated from the University of Calabria, the Bucharest University of Economic Studies, Université d’Artois (France), and Fontys University of Applied Sciences (Netherlands). The teaching–learning–assessment activities took place in a multidisciplinary setting, focusing on topics such as intercultural communication in various academic and professional contexts, the socio-economic impact of digitization, the creation and development of a business plan, and the use of specialized languages to present the business plan and promote the offered services. Students had the opportunity to collaborate in multicultural teams to complete a project based on the information provided during the program. A variety of teaching strategies and methods were employed to facilitate multilingual mediation, essential for effective idea exchange among students with diverse socio-cultural profiles and experiences.